Tack till alla som varit med och gjort detta till ytterligare en fantastisk termin i Södra Sandby Jujitsu. Avslutningen blev fin och så många som var med och bakade fick vi en verklig kakbuffé. Snygga tekniker fick vi se och bra kämparanda av alla på tipsrundan. Tack igen och glad sommar! ... See MoreSee Less

- Likes: 0
- Shares: 1
- Comments: 0
0 CommentsComment on Facebook
Glöm inte avslutningen ikväll klockan 18:30. Välkomna! ... See MoreSee Less

0 CommentsComment on Facebook
I helgen var det läger inom Moto-ha yoshin ryu i Bergamo i Italien. En hel helg av träning i hettan under den fantastiska ledningen av Mauro-sensei, Daniela-sensei, Jesper-sensei och alla de andra instruktörerna. Mycket kihon, mycket hanbo, och allt i den goda gemenskapen vi har inom stilen. Även om vi inte hann med att se så mycket av staden (eftersom vi tränade för fullt) var Bergamo en otroligt fin plats och vi hoppas det inte dröjer länge innan vi kan återvända.
Foto: Daniela och Axel.
... See MoreSee Less


+
0 CommentsComment on Facebook
Den 27:e maj klockan 18:30 är det avslutning i Södra Sandby Jujitsu. Då samlas vi för att träna lite tillsammans och visa familj och bekanta vad vi lärt oss under våren.
Därefter fikar vi tillsammans och kanske går en liten tipsrunda. Anmäl er i formuläret på länken nedan så att vi vet hur många bullar som ska bakas. Och är det någon som har möjlighet att bidra med något bakverk så hör av er direkt till Axel eller på info@sandbybudoklubb.se.
Välkomna!
... See MoreSee Less

Avslutningsanmälan Våren 2026 – Södra Sandby Budoklubb
www.sandbybudoklubb.se
Avslutningsanmälan Våren 2026 Den 27:e maj klockan 18:30 är det avslutning i Södra Sandby Jujitsu. Då samlas vi för att träna lite tillsammans och visa familj och bekanta vad vi tränat under v...0 CommentsComment on Facebook


